woensdag 21 oktober 2009

Award



Deze Award heb ik gekregen van Lenet. Je moet bij deze Award 10 dingen over je zelf vertellen, dat zal niet meevallen. Ik vind het altijd erg moeilijk om dingen over je zelf neer te zetten. Maar goed ik zal het gaan proberen.
1) Ik hou erg veel van creatief bezig zijn.
2) Ik probeer veel hobby's uit maar na een tijdje ben ik er vaak weer klaar mee.
3) Ik begin vaak aan dingen maar heb dan moeite om de dingen af te maken.
4) Ik hou erg van trekzakspelen.
5) Ik ben een gezelligheidsmens. Ik vind het heerlijk om gezellig met vrienden te kletsen.
6) Ik vind december altijd een hele gezellige maand vanwege de kerst en sinterklaas. Lekker kopje warme choco erbij hmmmm.
7) Ik kan erg slecht tegen laat naar bed gaan.
8) Ik luister altijd erg goed naar de problemen of andere dingen van vrienden maar kan er slecht tegen als ik dan nergens terecht kan.
9) Ik ben sinds afgelopen maandag werkeloos en weet nog niet goed wat ik er van vinden moet.
10) Ik ben stapel gek en supertrots op mijn twee kinderen.

En nu nog een lastig deel..... ik moet de award ook nog doorgeven aan diverse mensen. Ik geef hem door aan; Marjon, Mireille, Lenet, Nancy en Wendela. Ik ben niet zo een blogvolger dus ik kom even niet verder dan deze namen ben ik bang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten