woensdag 26 oktober 2011

Lawnscapping challenge 20

Voor de eerste keer heb ik meegedaan met de challenge van Lawnscapping.



Ik was bij Tamara aan het scrappen en heb van haar dit kerstpapier mogen gebruiken en haar stempels. Ik heb na het inkleuren met copics, de stempels uitgeknipt. De slingers op de boom heb ik gemaakt met Liquid Applique. Super leuk spul. Na het aanbrengen even de heattool erop en je krijgt zo een lekkere 3D slinger. De stempels en het tekstje heb ik met foamtape opgeplakt. Dit is helaas niet goed te zien op de foto. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

5 opmerkingen:

  1. Hai Maudy,

    Wat een lief kaartje. Vind de trein onder de kerstboom zo leuk en de sneeuw erin net echt.
    succes met de challenge

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super duper cute Christmas scene you have created here. Love the snow look on the tree! Thank you so much for playing along with us at Lawnscaping! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! the Chritmas tree and the train so perfect each other. The patterned paper you using so cute. Thank you for playing with us at Lawnscaping, can't wait to see more from you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awww, this is just adorable. Great paper-piecing

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super leuk geworden! Ik verwacht dit jaar dan ook een zelf gemaakt kerstkaartje van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen