donderdag 30 mei 2013

Giftcard

Zo eindelijk weer eens een projectje van mij. Ik wil met deze Giftcard mee doen met de challenge van the Dutch Magnolia Chickies.
Ooit ben ik deze Giftcard eens tegen gekomen op het blog van Elske. Ik vond het super leuk om hem te maken, maar liep wel vast met het aankleden ervan. Het doosje is voor mijn gevoel vrij kaal maar ik denk dat dat komt omdat ik geen bloemen heb gebruikt. De kaart kan op het doosje worden gevouwen dus dat gaat lastig met bloemen. Maar al met al ben ik er wel tevreden over, en ik denk zomaar dat ik er nog wel  eentje zal maken want het was echt super leuk om te doen!!!





9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kadoosje is dit, het ziet er heel ingewikkeld uit. maar het eind resultaat mag er zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een leuk geheel is dit! Prachtig gedaan en leuk met al die stempels. Wel een heel kleurwerk ;-)

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van DMCC!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk model en lief geheel zo
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke creatie, Maudy! Leuk je bij de DMCC tegen te komen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een gaaf patroon is dat zeg, helemaal leuk zo, die is zeker voor herhaling vatbaar hoor!!
    Dank voor het meedoen aan de challenge van DMCC !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi doosje zeg!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi hoor Maudy je mag mij een keer uitleggen hoe je deze hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen